Chyba
  • JLIB_CLIENT_ERROR_JFTP_DELETE_BAD_RESPONSE_NATIVE
  • JLIB_CLIENT_ERROR_JFTP_DELETE_BAD_RESPONSE_NATIVE
  • JLIB_CLIENT_ERROR_JFTP_DELETE_BAD_RESPONSE_NATIVE
  • JLIB_CLIENT_ERROR_JFTP_DELETE_BAD_RESPONSE_NATIVE
  • JLIB_CLIENT_ERROR_JFTP_DELETE_BAD_RESPONSE_NATIVE
  • JLIB_CLIENT_ERROR_JFTP_DELETE_BAD_RESPONSE_NATIVE
  • JLIB_CLIENT_ERROR_JFTP_DELETE_BAD_RESPONSE_NATIVE
  • JLIB_CLIENT_ERROR_JFTP_DELETE_BAD_RESPONSE_NATIVE
  • JLIB_CLIENT_ERROR_JFTP_DELETE_BAD_RESPONSE_NATIVE
  • JLIB_CLIENT_ERROR_JFTP_DELETE_BAD_RESPONSE_NATIVE
  • JLIB_CLIENT_ERROR_JFTP_DELETE_BAD_RESPONSE_NATIVE
  • JLIB_CLIENT_ERROR_JFTP_DELETE_BAD_RESPONSE_NATIVE
  • JLIB_CLIENT_ERROR_JFTP_DELETE_BAD_RESPONSE_NATIVE
  • JLIB_CLIENT_ERROR_JFTP_DELETE_BAD_RESPONSE_NATIVE
  • JLIB_CLIENT_ERROR_JFTP_DELETE_BAD_RESPONSE_NATIVE
  • JLIB_CLIENT_ERROR_JFTP_DELETE_BAD_RESPONSE_NATIVE
  • JLIB_CLIENT_ERROR_JFTP_DELETE_BAD_RESPONSE_NATIVE
  • JLIB_CLIENT_ERROR_JFTP_DELETE_BAD_RESPONSE_NATIVE
  • JLIB_CLIENT_ERROR_JFTP_DELETE_BAD_RESPONSE_NATIVE
  • JLIB_CLIENT_ERROR_JFTP_DELETE_BAD_RESPONSE_NATIVE
  • JLIB_CLIENT_ERROR_JFTP_DELETE_BAD_RESPONSE_NATIVE
  • JLIB_CLIENT_ERROR_JFTP_DELETE_BAD_RESPONSE_NATIVE
  • JLIB_CLIENT_ERROR_JFTP_DELETE_BAD_RESPONSE_NATIVE
  • JLIB_CLIENT_ERROR_JFTP_DELETE_BAD_RESPONSE_NATIVE
  • JLIB_CLIENT_ERROR_JFTP_DELETE_BAD_RESPONSE_NATIVE
  • JLIB_CLIENT_ERROR_JFTP_DELETE_BAD_RESPONSE_NATIVE
  • JLIB_CLIENT_ERROR_JFTP_DELETE_BAD_RESPONSE_NATIVE
  • JLIB_CLIENT_ERROR_JFTP_DELETE_BAD_RESPONSE_NATIVE
  • JLIB_CLIENT_ERROR_JFTP_DELETE_BAD_RESPONSE_NATIVE
  • JLIB_CLIENT_ERROR_JFTP_DELETE_BAD_RESPONSE_NATIVE
  • JLIB_CLIENT_ERROR_JFTP_DELETE_BAD_RESPONSE_NATIVE
  • JLIB_CLIENT_ERROR_JFTP_DELETE_BAD_RESPONSE_NATIVE
  • JLIB_CLIENT_ERROR_JFTP_DELETE_BAD_RESPONSE_NATIVE

VYÚKOVÝ BLOK - únor 2019

Denní réžim, karneval

1.2. – 28.2.2019

Komunikační kruh:

1.procvičování názvů dnů v týdnu, rozdělení dne na jeho jednotlivé části - ráno, poledne, večer

2.obvyklé denní činnosti

3.karneval- přípravy na něj, seznamujeme děti s lidovými tradicemi – zvyky masopustu

4. geometrické tvary

Výtvarné činnosti:

Výroba korunky pro prince a princezny. Vybarvení předkresleného tvaru, dolepení ozdob. Výroba klaunů- krepový a barevný papír. Vyrábíme masku.

Pracovní činnosti:

Procvičování znalostí prostorových vztahů, množství, hra s vršky, manipulace, počty. Třídění stavebnic podle tvarů, barvy,…Navlékání korálků.

Pohybové činnosti:

Cvičíme a tančíme pomocí říkanek a písniček. Cvičení na žíněnce- holubička, kolébka. Opičí dráhy. Tanec.

Pobyt venku:

Společné hry na zahradě Centra, těšíme se ze sněhu. Procházky po okolí, pozorování zimní přírody a upevňování pravidel při pohybu po komunikacích v zimě.

Vločky

První vločka, druhá, třetí,

z nebe na zem právě letí.

Jedna vedle druhé sedá,

volné místo ještě hledá.

Na strom, střechu, silnici,

udělají čepici.

Střecha

Střecha to je klobouk domu,

ještě komín patří k tomu,

protože dům bez střechy,

moh by dělat neplechy.

Bublina

Velká novina, přiletěla bublina!

Bublina se nafukuje,

přitom krásně poletuje.

Podívejte, děti, jak bublina letí.

Letí, letí, otáčí se.

Přiletěla na náš dvůr,

udělala bác a bum.